Kuzenimi Para Uğruna Takas Ettim

15 Mart 2018 0

Size karşı bu hikayemi anlatmaktan aslında büyük bir utanç duyuyorum.Ama siz de bilirsiniz ki bazen insanın gidecek kimsesi, derdini anlatacak bir abi abla eli olmuyor.Zaten […]

Kuzenim Alev Alev Yanıyordu

13 Ağustos 2015 0

Selam arkadaşlar sizlere hikayemi anlatmadan önce biraz kendimi ve kuzenimi tanıtmak istiyorum. Ben kuzenimden 1 yaş küçğüm ve 18 yaşındayım. Yani o da 19 yaşında […]

Kuzenimi Sert Siktim

6 Ağustos 2015 0

Selam seks hikaye okuyucuları ben Yaman. Sizlere ben de bir seks hikayemi anlatmak istiyorum. Bizim aile ilişkilerimiz çok sıkı değildir ama dayım bir başkadır. Dayım […]

Kuzenim Artık Grup İstiyor

1 Ağustos 2015 0

Herkese merhabalar ben sizlere kuzenimle aramda geçen seks hikayesini anlatmak istiyorum. Daha önce de her zaman seks hikayeleri okuyup boşalan bir adamdım. Sex hikaye Hala da […]

Kuzenimle Doyana Kadar Birlikte Oldum

29 Temmuz 2015 0

Herkese merhabalar ben İzmir’den Mehmet. Size amcamın kızı ile yaşadığım seks hikayemi anlatmak istiyorum. Ben 20 yaşındayım amcamın kızı yani kuzenim Seray ise 18 yaşında. […]

Kuzenimi zorla siktim

12 Haziran 2015 1

Merhaba arkadaşlar ben bugün gerçekten de başımdan geçen bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum evimde yalnız başına oturuyordum ve sezen’ i aradım neler yaptığını sordum o […]

Güzel Kuzenimi Zorla Siktim

9 Haziran 2015 2

ben 35 yaşındayım elazığda yaşıyorum teyzemlerle pek aramız yok ama kızı zeynep bana aşık fakat haberim yok bundan. kuzenim 25 yaşında benden 10 yaş küçük […]

Kuzenim Beni Önce İzledi Sonra Sikti

12 Mayıs 2015 1

Selam ben 25 yaşındayım güzel ve bakımlı bir bayanım benim anlatacağım konu ise kuzenimle aramızda geçenler. Her zaman gibi ben internette dolaşıyordum ve porno sahneli […]

Banyoda Kuzenimi Sikmekten Ağlattım

23 Nisan 2015 8

Herkese selam. Sürekli yazılan seks hikayelerini okuyorum ben de kendi hikayemi sizlere anlatmak istedim. Ben İstanbul’dan Ferhat. Sizlere anlatacağım hikaye kuzenim Ebru ile aramızda yaşandı. […]

AH ŞU KUZENIM AH

16 Nisan 2015 9

Merhaba sevgili okuyucular ben çorumdan gökhan suan 26 yasındayım. Size anlatacagım hikaye tamamen gerçek. Artık birileriyle paylaşmassam kafayı yiyecegim. Sizlere kuzenim yeter le basımdan geçen […]

Kuzenimin Kızlığını Bozdum

26 Mart 2015 2

Öncelikle kendimi tanıtayım 1.70 boyunda 18 yasında kalın ve damarlı penise sahıp bır gencim. her neyse konuya gecelim bir gun evde tek basıma otururken kapı […]

Kuzenimin Muhteşem Götü

26 Mart 2015 0

Merhaba arkadaşlar öncelikle kendimi tanıtayım orta boylu cevremde ilgi gören biriyim. Bi gün arkadaşlarla arabayla geziyorduk alkollüydük yolda giderken kuzenimi gördüm aramız çok iyidir arabaya […]

Kuzenimi Yatarken Siktim

26 Mart 2015 1

Mrb arkadaşlar ben eray 19 yaşındayım.Olay yüzde yüz gerçektir.Yaz günlerinin ilk günleriydi.Tatil için Gaziantep ten Mersine gitmiştik.Olay şöyle gerçekleşti:Halam ve kızlarıyla beraber tatile gitmiştik.Tam 10 […]

Kuzenimin Arkadaşı Sex Hikayem

10 Mart 2015 0

Bu yaşadığım olayı bütün hayatım boyunca unutamayacağım için sizlerle de paylaşmak istiyorum arkadaşlar. Yalnızca üç saatlik bir olaydı. Ama tüm detaylarıyla unutulmazdı. Okurken sizin de […]