Sevgilimi Aldattığım İçin Pişman Değilim

sex hikayesi uzun

Selam seks hikaye severler. Ben İstanbul’dan İrem. 23 yaşında gezmeyi eğlenmeyi seven tam lolita bir kızım. Uzun süredir biriyle beraberim ve defalarca ilişkiye girdik. Son zamanlarda sevgilimle sorun yaşamaya başlamıştım. Çünkü artık eskisi gibi davranmıyor sürekli kaçamak yapacak birilerini arıyordu. Ben bazen seks için ona yaklaşsam da o bana çok uzak davranıyor sanki sikmek istemiyormuş gibi yapıyordu. Bakire Sikiş Hikayesi   Artık benim için bu durum can sıkıcı bir hale gelmişti. Bazen ben çok istediğim için beni sikiyordu ama o eski heyecan artık yoktu. Sanırım birbirimizden sıkılmış durumdaydık. Sex Hikaye Bizim komşunun 25 yaşında Semih isminde bir oğlu vardı. Bazen bana asılır Facebook’tan falan mesaj atıyordu. Ama ben sevgilimi çok sevdiğim için yüz vermiyordum. Fakat son günlerde sevgilimin bana davranışlarını görünce düşüncelerim tamamen değişti. Yine bir gün arkadaşlarla gezmek için dışarı çıktım o gün üzerimde oldukça ince bir elbise vardı şöyle ki üzerimde kısa bir tişört altımda ise ince siyah bir tayt. O gün akşama kadar dışarıda takıldık ve akşam saat on olduğunda eve gitmek için yola çıktım. Biraz önce bahsettiğim Semih bizim mahallenin girişinde denk geldi. sex hikaye Beni görünce yine aynı yalakalıkla selam ne haber falan diye sormaya başladı. Bu defa terslemedim eski soğukluğu bi yana bırakıp güler yüzlü bir şekilde iyiyim senden naber dedim. Benden bu cevabı alınca hemen atladı ve bir yerlerde bi şeyler içelim mi diye sordu. Ben de artık sevgilimi aldatma düşüncesine girmiştim. sevgili sex hikaye İçelim ama uzak olmasın diye cevap verdim. O da yakınlarda güzel bir bar bildiğini ve istersem beni oraya götürebileceğini söyledi. Hemen kabul ettim ve bara gittik. Evet dediği gibi mahalleye yakın bir yerdi. Oturduk ve içip sohbet etmeye başladık. Kafam çok iyi olmuştu yani bildiğiniz o anlarda kendimi bile bilmiyordum. Saat 2 gibi çıktık mekandan. Sonra da Semih beni kendi evlerine götürdü. Anne ve babası tatildeydi evde kimse yoktu. Benim kafam çok iyi olduğu için eve gidecek durumda değildim zaten. Eve geldiğimizde bana gidip kahve yaptı. İçtim ama ne içtiğimi bile hatırlamıyorum. Kahveyi içtikten sonra da yanıma gelip oturdu. Ama sürekli göğüslerime ve taytımdan fırlayan kalçalarıma bakıyordu. Sonra konuşurken elini dizime attı. O an ne oldu bilmiyorum sanırım alkolün de etkisiyle birden azdım. Amım o kadar çok sulanmıştı ki bi anda deli gibi dudaklarına yapıştım ve öpüşmeye başladık kucağına oturup sevişmeye devam ettim. Kocaman olmuş yarağı alttan bana baskı yapmaya başlamıştı bile. Bir elimle boynuna sarılırken diğer elimi de alttan yarağına attım. Elimi direk pantolonunun içine sokmuştum ve yarağı avuçlarımın arasındaydı. Ben yarağını okşarken Semih çoktan inlemeye başlamıştı bile. Sonra üstümü çıkarttı ve meme uçlarımı dişlemeye başladı. Hayatımda böyle yalayan birini görmemiştim. Alkolün etkileri mi bilmiyorum ama meme uçlarımı dişlemesi bana büyük zevk vermeye başladı. Daha sonra beni kucağına aldığı gibi yatak odasına götürdü ve taytımı eliyle yırtıp sadece am bölgemi parmaklamaya başladı. Ben artık zevkten deli gibi inliyordum. O parmakladıkça sok artık diye yalvarmaya başladım. Sonra dayanamadı ve soyunmaya başladı. Üstünü çıkarınca yarağının kocaman olduğunu gördüm. Okşarken bu kadar büyük olduğunu fark etmemiştim gerçekten. Sonra yarağını amıma yaklaştırdı. Beni hafif kaldırdı ve saçlarımı ellerine dolayarak yarağını amıma itmeye başladı. Yarağı o kadar kocamandı ki ilk soktuğunda kendimi tutamadım ve çığlık attım. Biraz bekledi ve sonunda da tamamen kökledi. Çığlıklarım artık zevk çığlıklarına dönüşmüş beni sik diye yalvarmaya başlamıştım. Semihte sakin ol aşkım zaten sikiyorum diyerek hızlandı. Artık daha hızlı gidip geliyordu ben daha fazla dayanamadım ve boşalmaya başladım. Ben boşalırken de hiç durmadı ve git gel yapmaya devam etti. İşte son zamanlarda sevgilim bunu yapmadığı için seksten zevk alamıyordum. Benim hemen ardımdan Semihte yarağını amımdan çıkardı ve taytımın üzerine boşaldı. Sonra da üzerime kapanım beni öpmeye devam etti. Uzun süre sonra sikişmekten bu kadar zevk almıştım. Artık sevgilim benimn için sadece sevgili sıkılırsam ayrılırım kendimi semihe siktirmeye devam ediyorum.

Content Protection by DMCA.com

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*